Taśmy klejące służące do opakowywania paczek z nadrukiem firmy to doskonała metoda autopromocji. Zbyt nachalna reklama może odstraszyć potencjalnego klienta, może zostać uznana za uciążliwą i męczącą.
Skuteczna reklama powinna zaskakiwać i nie być wszechobecna. Pomysłów na promocję własnej firmy jest bardzo wiele, a jednym z nich jest właśnie stosowanie taśm pakownych z wydrukowanym logiem firmowym. Paczka owinięta taką taśmą budzi zainteresowanie i przyciąga uwagę. Na pierwszy rzut oka widać też, kto jest jej nadawcą. Taśma klejąca z własnym nadrukiem łączy w sobie dwie funkcje – reklamową i funkcjonalną.
Jak działa reklama na taśmie?
Logo firmy wydrukowane na taśmie jest widoczne dla wszystkich ludzi, którzy mają do czynienia z owiniętą nią przesyłką. Są to kurierzy, pracownicy instytucji publicznych, prywatni odbiorcy, a także personel sklepów. Każda osoba widząca logo, automatycznie je zapamiętuje i zaczyna kojarzyć. Taka forma reklamy jest chętnie zapamiętywana, ponieważ nie nosi znamion uciążliwej autopromocji, która tak bardzo nas męczy. Paczka owinięta firmową taśmą nie jest już anonimowa, od razu widać kto jest jej nadawcą i w ten sposób wyróżnia się spośród innych szarych paczek. Dzięki użyciu takiej taśmy, zwykła paczka staje się nośnikiem reklamowym i wizytówką firmy.
Taśma z nadrukiem ma wiele zalet. Najważniejszą jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką i pozytywne utrwalanie jej wizerunku w podświadomości potencjalnych klientów. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące danej firmy, mogą to być: dane kontaktowe, hasła promocyjne, unikatowe symbole. W drodze od nadawcy do klienta paczka przechodzi przez wiele rąk, a dzięki zastosowaniu takiej taśmy będzie to ruchoma reklama naszej firmy.
Zastosowania taśm z nadrukiem firmowym
- Do zamykania paczek firmowych.
- Do oznaczania składowanych paczek.
- Do zabezpieczania magazynowanych rzeczy.
- Do zaznaczania określonej powierzchni.
- Do owijania palet.
- Jako plomba zabezpieczająca przed niepożądanym otwarciem.
- Do zabezpieczenia towarów na czas transportu i magazynowania.